Monday, October 4, 2010

Gordon Ramsay

Here is a man i have about as much respect for as the Gestapo Officer's of WWII. If you didn't know, recently one of the chefs from his show 'Hell's Kitchen' commited suicide by jumping off the George Washington Bridge in New York City. Ramsay abused the crap out of this guy who, from what I understand ran a pretty decent restaurant.

The contestant on the show stated during the program "I'm financially in trouble — the debt of the restaurant alone is overwhelming. My personal debt — wife, kids mortgage — that's a lot of debt ... I owe my purveyors about $80,000 right now in cold, hard cash . . . I can't see us going on another year." Ramsay goes on to embarrass this man publicly infront of his family and the entire world for example "Why did you become a chef-owner if you haven't a clue how to run a business?"- Gordon Ramsay.



I did like how he took a dig at Tracey Grimshaw (the Australian TV presenter) as I think she is a bit of a douchebag too. Although that is by far the nicest thing I have to say about this absolute tool. So what if your dad was an alcoholic? Most people have had worse upbringings than that and have turned out to be decent people! In conclusion, if Gordon ever berated me by a fraction others have seen about my cheese on toast, I would kick him square in the balls whilst wearing my AFL boots.

My Condolences go out to the Cerniglia family.

19 comments:

  1. lol great idea for a blog man, looking forward to more posts.

    ReplyDelete
  2. You've got some good creativity in this blog!

    ReplyDelete
  3. definitely following, you maniac

    this stuff is gold

    ReplyDelete
  4. Ramsey is a douche and needs to be shot.

    ReplyDelete
  5. It's all media...but he went too far; I agree he's a total douche bag.
    following~

    ReplyDelete
  6. Haha. I wonder how many times he's called people a donkey or some other animal on TV.

    ReplyDelete
  7. your instantly made me laugh, and yeah that guy is a dbag lol

    ReplyDelete
  8. lol man, ramsey is a bit of a douche

    ReplyDelete
  9. hes a douchebag from hell.. hence his show.

    ReplyDelete
  10. He seems to abuse every meal that isn't made or designed by him, though i agree Tracey Grimshaw got what was coming to her, i hate ACA, terrible show

    ReplyDelete
  11. Not a lot of people like him that much, including me.

    ReplyDelete
  12. Great post !!!!!!! check out my latest review mafia 2 !

    ReplyDelete
  13. He is mean but entertaining, I suppose

    ReplyDelete
  14. Have to agree, he is kinda annoying. Even tho everyone else seem to be annoying him haha.

    ReplyDelete
  15. returning ur check n follow here

    ReplyDelete
  16. Wow. Definitely following you. I can't wait for more posts like this one xD

    ReplyDelete
  17. thanks lads, don't forget to throw some names at me and ill find out if they are infact a douchebah!

    ReplyDelete